Poikkesin tänään lankakaupassa etsimässä sopivan värisiä lankoja. Harmikseni pistin merkille, että tarjolla on aika rajallisesti kirkkaan sävyisiä lankoja. Sopivaa lankaa ei löytynyt oikeassa violetin sävyssä, mutta päädyin silti ostamaan kolme lankakerää: sinistä, pinkkiä ja violettia. Kotona lankavarastoja tutkailtuani päätin kuitenkin käyttää sieltä löytynyttä violettia, joka on täydellisen sävyinen, mutta hieman pinkkiä ja sinistä lankaa ohuempaa. Se näyttää silti toimivan sydämessä hyvin. Karbiinihaan, jolla sydämen saa ripustettua, nappasin käyttämättömäksi jääneestä heijastimesta - rahaa säästyi ja haalle tuli käyttöä.
tiistai 18. helmikuuta 2025
Paljastava sydänamigurumi
Tilaa:
Lähetä kommentteja (Atom)
Varaslähtö syksyyn
Muutama viikko sitten sain isältäni mielenkiintoisen pyynnön: voisinko virkata hänen serkulleen pipon 50v-lahjaksi. Juhlien teemana on 90-lu...


Ei kommentteja:
Lähetä kommentti