Kun kuulin, että tuttuni saa vauvan, halusin virkata vauvalle jotakin. Itselläni ei ole vauvoista kokemusta, mutta olettaisin vauvojen pitävän tällaisesta pupusta, jonka ohjeen löysin Janitan kätösistä -blogista. Ohjeesta poiketen jätin virkkaamatta pupulle kädet, koska uniriepu toimii mielestäni ilman niitäkin. Pupu onnistui ulkonäöllisesti ehkäpä jopa paremmin kuin odotin, ja toivon että sen käytettävyyskin vastaa vaatimuksia. Kiinnitin osat tiukasti toisiinsa ja uskoisin että se kestää kovakouraistakin käsittelyä vauvalta.
maanantai 9. tammikuuta 2023
Lahja pikkuiselle
Tilaa:
Lähetä kommentteja (Atom)
Varaslähtö syksyyn
Muutama viikko sitten sain isältäni mielenkiintoisen pyynnön: voisinko virkata hänen serkulleen pipon 50v-lahjaksi. Juhlien teemana on 90-lu...


Ei kommentteja:
Lähetä kommentti