Lopputuloksesta tuli hieman ilkikurisen näköinen, mutta ihan veikeä silti. Lankaakin löytyi sopivasti kotoa, niin ei tarvinnut lähteä minnekään.
| Tämä söpö yhteiskuva oli pakko ottaa. |
| Tämä söpö yhteiskuva oli pakko ottaa. |
Muutama viikko sitten sain isältäni mielenkiintoisen pyynnön: voisinko virkata hänen serkulleen pipon 50v-lahjaksi. Juhlien teemana on 90-lu...
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti