tiistai 6. maaliskuuta 2018

Pääsin virkkaamaan

Nyt otus on valmis! Ompelin viimeisen sauman käsin ja leikkasin ja liimasin sille silmät.
Ehdin myös aloittaa sisustuskorin virkkaamisen.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Varaslähtö syksyyn

Muutama viikko sitten sain isältäni mielenkiintoisen pyynnön: voisinko virkata hänen serkulleen pipon 50v-lahjaksi. Juhlien teemana on 90-lu...