tiistai 7. marraskuuta 2017

TET on ohi

Nyt olen taas koulussa, mutta tässä on kaksi kuvaa, jotka otin Lankamaailmasta, jossa olin TET-harjoittelussa. Tykkäsin olla siellä. Yksi työtehtäväni siellä oli virkata huivi mallikappaleeksi näytille liikkeeseen, mutta siitä en ottanut kuvaa.
Tunnilla jatkoin kangaslaatikkoa ja sain ommeltua ulkopuolen kankaat kiinni toisiinsa. Valitsin myös värit poppanaliinaan, jonka teen myöhemmin.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Varaslähtö syksyyn

Muutama viikko sitten sain isältäni mielenkiintoisen pyynnön: voisinko virkata hänen serkulleen pipon 50v-lahjaksi. Juhlien teemana on 90-lu...