maanantai 28. elokuuta 2017

Työ etenee

Aloitin tyynynpäällisen kokoamisen ja ehdin ommella ensimmäiset 5 suikaletta paikoilleen. Suikaleet oli tarkoitus ommella kiinni noin sentin etäisyydeltä, mutta se taisi venyä melkein puoleen toista senttiin, joten suikaleista tulee vähän ohuempia, kuin oli tarkoitus. Muuten olen työhöni tyytyväinen ja se etenikin ripeästi.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Varaslähtö syksyyn

Muutama viikko sitten sain isältäni mielenkiintoisen pyynnön: voisinko virkata hänen serkulleen pipon 50v-lahjaksi. Juhlien teemana on 90-lu...